Blogger Template by Blogcrowds

misteri: disebalik 1 syawal

More AIDILFITRI graphics


atas demand yang meng'galak'kan serta
desakn yg mcm haram,

terpaksa la aku merajinkn diri menaiktaraf blog aku ni...

tp as usual la..ble aku update ni,

sure ade mende yg cukup SUPERB utk aku share..



Satu syawal ni ditunggu2 oleh warga muslim seluruh dunia..

tp tidak bagi aku.raya tahun ni cm kacau je.

gundah gulana dijiwa ni...seperti ada satu misteri aaa

lalu aku 'bingkas' mencari jawapan...

trus dan trus mencari...hari demi hari


setelah aku amati,fikir,teliti,serta analisis,

akhirnya aku tersenyum sendirian (^____^)

lor...patutlaaa




1 Syawal => Besday aku !!!


so sape2 yg lum anta kad raya tu..anta ngan kad besday skali aaa

pas2 sape yg nk wish raya,wish besday skali...heee


P/s: tolongla jgn tunjukkan muka JELES tu time baca blog aku

ni...menyampah tau tak? agagaga



6 comments:

aku takyah hanta kad raya or birhday card kan.. hanta sweater tu kire bleh la ye.. wek..~~!!

24 September 2008 at 03:12  

errr..x kira ma..tp capit anta kot kad..hehe so baek korg anta...bukan selalu ade hari cmni...nyesal nati..hehe

24 September 2008 at 09:21  

hek eleh....
habih tu kalo anak bulan xnampak mcm mn???hehe....

26 September 2008 at 15:22  

aah la..ak baru teringat bday ko..
same dgn "hari orang-orang tua" kan?

hehe
ak mmg slalu ingat carode~

28 September 2008 at 18:37  

yeke...
sape ekh anonymous?
saje je nk wat aku tertanya2~ siot tul...btw,jemput la dtg uma raya..bwk kek besday skali tau,agaga

29 September 2008 at 02:28  

happy belated birthday carode. menyesal tak pow masa bukak puasa hari tu. haisyy.

21 October 2008 at 11:50  

Newer Post Older Post Home