Blogger Template by Blogcrowds

erk!

hampir tenggelam! tolong~!!!

dammit, ni la perasaan yang plg aku x suka..bila nk exam, time ni la
mcm2 regret muncul,
teringat ketika waktu2 jahil diri ni..mcm2 karenah aku wat
x concentrate btul2 time lectures,
skip practical, x wat yg terbaik kt PBL,adeh...arghhhhh siot laaaaa

mula la satu lagi chapter penyesalan kt benak aku nih
mslhnya bukan 1st time...istiqamah setiap exam kot
bile la aku nk berubah ni...if aku wat cmni,cmna la aku nk compete ngan
pesaing2 yg laen...dh la asyik lepas cukup2 makan utk 2 sem..


(muka pelajar bermasalah...)
kepada rakan2..

blaja la weh...korg jgn duk leka tgk crita2 yg aku duk download tu


tu smua melekakan..ye,aku tau crita Shah Rukh Khan tu best..



tp kn,utk pengetahuan korg,

ade 5 lagi crita shah rukh khan baru..


nati aku share kt network aku..hehe


cari la kt folder " the best of Shah Rukh Khan"


serius ship layan~



act aku saje nk promote filem hindustani aku...

sape nk sedut,sedutla..free je pn...

hapal
tau ayat2 dlm crita tu skali..

nati kte lehla discuss2 pas tgk..kn2



(ni la contoh manusia yg menjahanamkn anak bangsanya sendiri)


hindarkan lah..heeee~



10 comments:

mcm sial je dak yan.haha

7 November 2008 at 19:37  

Izad.. kenapa cakap macam tuh.. nak marah nih...
pian.. ada petua nye kalau dah last minute macam ni... rebus buku yang susah sangat nak dihafal tuh.. n then minum air nya.. InsyaAllah.. kalau sempat ambik exam kira boleh dapat full mark.. tapi kalau tak sempat tuh, memang dah sampai waktu la..

7 November 2008 at 19:49  

Izad.. kenapa cakap macam tuh.. nak marah nih...
pian.. ada petua nye kalau dah last minute macam ni... rebus buku yang susah sangat nak dihafal tuh.. n then minum air nya.. InsyaAllah.. kalau sempat ambik exam kira boleh dapat full mark.. tapi kalau tak sempat tuh, memang dah sampai waktu la..

7 November 2008 at 19:49  

musim shah rukh khan~ phm2 jela..hahaha

7 November 2008 at 20:17  

karut apa tajuk top 5 movie shah rukh khan dlm folder ko ? recently ..best gakla layan hindustan haha ..

8 November 2008 at 01:41  

ko nk yg mane? hahahaha
koleksi aku hampir mencecah 7-8 movie dah...pas yg maen siap 12 cm2 laa...nk ke? cmna aku nk anta jepun dowh?heee

8 November 2008 at 03:32  

ko bg tajuk je ..aku donwload sendiri ..bg sume ..

8 November 2008 at 07:16  

tajuk cari wikipedia la...ape daaa

8 November 2008 at 08:27  

takpe pian..exam ngan tgk muvi takde kaitan..truskan~..

9 November 2008 at 14:35  

ko je memahami aku warouq...thanks :)

10 November 2008 at 02:12  

Newer Post Older Post Home