Blogger Template by Blogcrowds

Coke, how fascinating you are..

(Cherry Coke leh di dapati di Metro, Mansoura, promote sat)



Apa2 pn, original Coke tetap di hati.aku tatau la cmna leh tersangkut ngan mende

nih. tapi mmg sedap la Coke ni. aku tatau nk buktikan Coke ni lagi best dari Pepsi,

tp masih ramai cakap Pepsi lagi best. korang telah melakukan satu kesilapan

besar
dalam memilih
, hehe



ape yg ade dalam Coke ni?

  • air + gas yg mampu menggegarkan GIT anda, hehe
  • caffeine yang membuat anda ter'sangkut' dengannya
  • asid fosforik yg mampu menghakis gigi anda
  • banyak lagi la, nk tau laen surf tenet tu, jgn nk memalas
waktu bahagia aku ngan Coke?
  • waktu minum tu kn, korang akan melangkah ke satu alam di mana mata korang menahan kebilan mata (cm crying sket aa) akibat gas yg tinggi dlm coke tu. tu la moment plg best minum coke ni, hee
  • haa, apabila korang letak Coke korang kt dlm peti ais dan biarkan sehingga ia berada dalam keadaan separa ais (cm ice-blended) tu. perh, gegarrrr
waktu sengsara bersama Coke?
  • bila Coke aku dalam peti ais diminum sesuka hati oleh rakan2 satu imarah. KORANG INGAT FREE KE SYAI***? haha (kondem)
p\s: Coke ni support Israel ngan US ma. jgn minum! huhu (nasihat diri sendiri)

5 comments:

ho ho ho.. aku bukan di kalangan mereka yg suka pau coke ko kan.. kan.. kan.. sebab aku bukan "coke fan". tapi mereka2 ni.. aku tau sapa.

weih.. ade coke cherry ek.. sedap ke.. hehe leh terbang2 sampai langit tak kalo minum.

16 June 2008 at 04:52  

aku suke Pepsi Diet jugak papahal pon

16 June 2008 at 07:04  

lorr,,coke ke?
status kat YM kemain provocative lagik!
"HOW FASCINATING YOU ARE"
adess,,terkena!
tp coke mmg sedap!
[p/s: nt marilah bawak balik cherry coke kt mesia ek,,setin pn jadila carode,,plz,,plz]

16 June 2008 at 10:53  

errrr tgkla cmna (ayat phm2 jela) hehe

16 June 2008 at 14:58  

patut la hang x sihat pian... ni terlebih minum.. ape salah nye bagi kawan.. sedekah tuh.. pahala besar...

27 June 2008 at 03:36  

Newer Post Older Post Home