Blogger Template by Blogcrowds

Mokmen, dan kisah disebaliknya

Setelah exam abes, bermula la kembali aktiviti rutin = (membuang masa) kitorg pn klua aaa ramai2 pegi Mokmen.

dibawah ni gambar jejaka-jejaka tampan lagi bergaya..err (cm do je)

dari kanan: ayob cartoonist, sis superman, pah kiler, amir rocker, nonsense,
arep LMT (lelaki melayu terakhir)
dari kiri: sabu, capit wer, koji DQ, adie timber, jad jutawan, padil nakamura

p/s: ade mana2 yg berkenan gitau aku ye.leh je adjustkan diorg ni, hahaha..


so after the dinner,kitorg pn klua la dari Mokmen..kluar-kluar je dari Mokmen,
kelihatan 2-3 girls arab berusia lingkungan 10-13 tahun nangis2 menagih simpati.
memangla nk ikutkn kita kne tolong mana yg termampu, dpt byk pahala kot..tp yg
kurang enaknya terjadi apabila...

  • diorg paksa bagi duit sampai tarik2 baju,menghalang perjalanan kitorg, pegang badan nih,euuuww (gedik)..(mangsa2 x perlu la disebut) hahaa
  • if sorg dapat, rakan2 diorg lain sekitar tu pn berkejar nk jugak habuan (sbb yg awl2 dapat tu panggil) setiakawan kot..hee
  • ade org crita, budak2 ni ble dapat2 duit tu, diorg gi Metro beli air. mak aii, Metro kot..silap2 diorg ni lagi loaded dari kita

" klahassssssssssssssssss ya bints!!" jerit salah seorang daripada kami

seriouship mamat yg jerit tu cool gle..agagaga


so if nk menderma, berhati2 la ye, jgn maen sebat je memberi. ape2 pun, janji kita

ikhlas kn. berkat dunia akhirat.


8 comments:

alah dak yan 2 x pe agi... ko x taw cite ke minah 2 dok cium2 baju si.... agrhhh frust mamat 2 hehe, berhati2 lah ketika ke mo'men yer kanak2 sume

26 June 2008 at 23:52  

sape yg kne cium? euuwwwww gitau aaaa aku, meh aku masukkn mamat tu...hahahahaa

27 June 2008 at 03:14  

ohhh. itu ke sabuuu. baru aku tau. aku cam first time kot nampak dia haritu. ok.

*aku tatau nak komen ape. hehe

28 June 2008 at 09:40  

waa..karut dh abis xm.aku pon dh.hehe.tp lom blk mesia lg..aku ingtkan kat tmpt aku je yg bnyk org suke mmnta..kat tmpat ko pon ade gak karut..ish2 lebih hebat nye kat tmpat ko tu, org yg meminta adalah gadis2 yg nampak dr luar spt org yg normal...x spt yg kite sangkekan..huhu..hebat la tmpat ko..

28 June 2008 at 13:06  

carode..aku sangap cherry coke..dlu mase skolah rendah je ade kt msia ni..tapaukan aku!

28 June 2008 at 13:42  

pian, ijad jugak yang paling handsome... huhhu.. tgk la adik sapa.. hahaha.... "jad jutawan".. awat hangpa x suh ijad yang bagi bebudak tuh duit??.. nickname bukan main lagi...

29 June 2008 at 08:13  

hahahaha...yela2,ijad aa yg plg hensem...puas ati? ahahaa dia blanje member je,x blanje bdk2 ni..hehe

29 June 2008 at 10:13  

slm...
heehehe
nk knal yg no 2 from left tu lah
hehe.. ;-)

22 December 2008 at 20:00  

Newer Post Older Post Home