Blogger Template by Blogcrowds

"Sometimes Happiness, Sometimes Sadness"


haaa, aku baru je abes tgk crita nih (dh brape kali ulang ntah). sure korg familiar gle kn dgn crita ni. even crita ni dh hampir 7-8 tahun klua,tapi tetap menyentuh jiwa. kelakian aku pn tercabar gak ble mata terkebil2 tgk. if gurls, xya crita la, sure dh prepare sekotak tisu kt sebelah, agagaga.

synopsis: crita psl Shah Rukh Khan (anak) yg semang sgt nk kawin ngan Kajol even dibantah oleh Amitabh Bachchan (ayah). so keluarga Raichan berpecahla. Hitrik Roshan (anak kedua) pula kembali menyatukan mereka anak beranak ni setelah lama berpisah, sob3

-yg best dari crita ni?

  • kasih sayang insan bergelar ibu bapa yg tidak berpenghujung
  • kemarahan ibu ayah adalah kerana kasih sayangnya, utk kebaikan anak2 jgk
  • stiap ahli keluarga harus memainkan peranan utk mengeratkn pertalian satu sama laen
  • if kte suka ngan org tu,kte kne kawin ngan org tu, bkn ngan org laen ;)
-yg kurang best?
  • certain people said crita ni lagi baek if part 'sexy' Kareena Kapoor tu kurang ditonjolkn, tanpa part2 tu pn filem ni dah cukup best dh
  • Rani Mukherji jadi special appearance je kt filem ni. aku nk Rani jd heroin laaa. xmo kajol, kajol x best, huhu

so sape2 yg blum tgk or nk ulang blk tgk crita ni, leh bwk thumbdrive dtg blk

aku...jgn bwk hard disk,nati korg sedut smua muvie aku..ahahaa

2 comments:

kalau nak rani jadi heroin buat movie sendirik la pian.. hahaha... kalau ganti saya jadi heroin lagi best sangat.. kahkahkah

12 June 2008 at 07:31  

if ko heroin,aku la kot jd hero nya..matching x? erk cm x je..ahaha

12 June 2008 at 18:41  

Newer Post Older Post Home