Blogger Template by Blogcrowds

Indo Mie dan kehebatannya!

korg familiar x ngan mknn segera tuh? (soalan bodo) hehe. for those yg tgh sengkek, malas masak, or mls nk kluar mkn, it will be the best solution nk ilangkn kelaparan. (saje merapu crita psl ni sbb br je mkn ngan padil)

cara memasak (berdasarkan pek dibelakang):

  • masukkan Indo Mie ke dalam air mendidih 400 CC (kte ML dia CC)
  • aduk pelan-pelan selama 3 menit (meggi kte 5 minit kot)
  • sesudah itu masukkan bumbu, minyak sayur, serbuk cabe (chabai or cili) dan aduk lagi sebentar
  • siap untuk dihidangkan
p/s: "Indo Mie dapat juga dimakan langsung seperti kerupuk" (ramai x prasn

mende ni ade kt pack tuh) pasni gi cari tau!


PRECAUTION:

  • ketika bukak peket minyak sayur tu, bebaik weh. kne bukak slow2, kebarangkalian slua or baju korg kne minyak tu tinggi gila. skali kena, sure berbulu nye. hahaha
  • dh makan megi tu, jauh2 kan la sendawa kt depan muka member. series keji gila perbuatan ni. busuk tau x?
  • jgn makan mende ni byk2, x elok utk kesihatan. tp if anda terdiri dari ketiga-tiga puak yg saya dh sebutkn td tu, korg dikecualikan, hehe

8 comments:

woi aku komen ni yan..
nnt aku ajak geng2 komen gak..
[pakcik]

12 June 2008 at 07:08  

ahahhaha...sampai aku begging...klaka + sedey..ahahhaa

12 June 2008 at 07:12  

indo mee - mee goreng - pack putih - 2 bungkus + telur rebus ~~

makanan sarapan aku time exam sem dua...layan~

12 June 2008 at 15:22  

haaaa....mkn megi pn boroi! haha

12 June 2008 at 18:38  

boroi aku comell....lalalalalala~

12 June 2008 at 21:35  

pian! wahahaa..kelakar gile! indomie buatan indonesia bleh smpai kat egypt..cayalah!! meggi mesia tarak kah?? -fatin-

13 June 2008 at 12:31  

meggi manela sampai...huhu indo Mie ni popular kt area gulf countries tau..haa

14 June 2008 at 07:04  

for your information....aku dulu mcm ko gak....fan no 1 indomie...tapi lps aku bace satu artikel....indomie ni mengandungi agen cancer....yg blh menyebabkan cancer...yg diselaputi pade mee die...tu sbb mee die x melekat antara satu same lain....sbb dah disaluti ngan bnde tu....kalo nak makan gak....boleh...tapi jgn slalu....sbb effect die hari tua nnt.....kalo blh jgn makan lgsg....g makan fuul lagi bagus hehe....

27 June 2008 at 09:03  

Newer Post Older Post Home