Blogger Template by Blogcrowds

Katil Puaka Di Blok Pink!

Katil yg telah meragut berpuluh2 jam waktu study student medic kt Egypt ni. Antara mangsa2 yg terkena adalah bahananya adalah editor itu sendiri (sbb tu katil aku) hehe. Mangsa laen seperti Bundle, Taqi, Padil, Jad, dan ramai lg.

Dibawah adalah temubual editor sendiri ngan mangsa keadaan, saudara Taqi

Editor: cmna leh terdetik nk lepak kt katil tu? knape x katil laen kt Blok Pink ni? ade ape2 yg luar biasa ke tentang katil tu?

Mangsa: hmm, sebab mula2 saya masuk bilik, nampak katil tu cam sungguh selesa. saya duduk la atasnye sambil tengok Yan ber-Dota or tengok movie.

Editor: ape spesifikasi katil tu yg saudara npk sangat selesa?

Mangsa: hmm, 1st time alami pengalaman ngeri ni ketika musim winter aritu. Maybe sebab katil tu ade comforter tebal, colour oren lagi tu, heee.cam ‘sedap’ je.

Editor: ade ape2 mimpi ngeri x yang saudara alami sepanjang beristirehat kt katil puaka tu?

Mangsa: Wooo, macam2 saya mimpi (kne dirahsiakn atas sebab2 mengaibkan) haha. cuma 1 je yg sangat biasa saya alami. Start lelap mata jam 3 pm, sedar-sedar sudah jam 5.30 pm, padahal rasa kejap je.

Editor: apakah yang saudara mampu lakukan apabila berhadapan puaka tersebut?

Mangsa: hanya mampu terjaga tetapi tak mampu nk bangun. kena tarik bantal, tarik selimut. sambung lagi 1-2 jam camtu (tak puas)

Editor: so ape nasihat saudara kepada org laen yg lum terkena puaka katil oren ni?

Mangsa: korang~ ni nasihat aku yg dah ter 'addict' ngan katil puaka tersebut. setiap lepas smyg jumaat mesti mau punya. JANGAN CUBA MENHAMPIRINYA. (biar aku je yg leh tido sana) hehe. Kalau kuat iman, cubela..

9 comments:

ehem2.. perli nampak..

12 June 2008 at 09:30  

trima kasih la ngan interview tu..agagaga..cool!

12 June 2008 at 11:12  

YAN!!!!!! BUAT LA CITE PASAL SLUAR BIRU BERPUAKA LAK!!!! Ngeh2...

12 June 2008 at 11:42  

hahaha...katil ni mmg best tdo..aku pon ske lepak katil nih...antara sebab2nya ialah aku leh dapat rokok free dan cola free...ekekekeke...(PADAN MUKA KO YAN) =P~

12 June 2008 at 15:19  

rokok sape? aku mane isap rokok (errrr) heee

12 June 2008 at 18:09  

err..rokok sape aku tatau...yang aku pasti..ade dalam bilek kau..dan aku pasti housemate ko yg lain bukan seorang perokok....huahuahau~

12 June 2008 at 21:36  

cakapla kuat tido..salahkn katil berpuaka.. ahahaha. :)

13 June 2008 at 18:56  

katil tu yg best la...x caya sudah..huhu

13 June 2008 at 19:23  

aku nk try dok aktil ko la.nk tgk puaka x puaka nye.hahaha.part coke aku mmg sokong.mmg yummiliciouuus!heee

3 July 2008 at 17:37  

Newer Post Older Post Home