Blogger Template by Blogcrowds

ketika aku insomniac..

untuk pengetahuan korg, aku ni bab tido mmg x agak2. tp lately ni nk tdo pn x leh,tensi2. so aku ni leh la dikategorikan sbgi insomnia. (insomniac) <---- [bahasa standard skrg] adeh. apsl aaa? mlm berjaga, pagi tido, apela nk jd

korg sure heran aku watpe mlm2 kn? ermm, errr [haaa mula la fikir kotor tu] siot tul. cube la fikir aku bgn
tahajud ke, bgn qiam ke, aihhh [positive sket] heee. kurang2 pn study ke kn. tp yg tak enaknya apabila hal2 dibawah ni terjadi.

  • apabila si chem ajak dota la, (raje dota 'kot') padahal lo*er, hehe. skrg ni duk guna Tiny je perangkap hero. ape yg best pn aku tatau (kdg2 stret 4 game) gilaa kn
  • acap, amir, adie plak dlm 9-10 lebey ajak klua mkn Nusan...pastu balek sheesya plak
  • dak padil kdg2 layan battlefield...kne la doakn dia mng,if not dia dok repeat je la maen smpi mng, huhu [dia maen kt laptop aku kn] haha.
  • melayan VIP tetap seperti Datuk Izzad jutawan, uhuhu. biasela, bisnes jankamasa pjg, haha. td dpt aku merasa pizza hut dia blanja. tq bro
  • pas subuh semalam aku smlm gi bilik pah wat bekam darah (xde keje kn?) adeh [p/s: pah,dh la sakit,ade parut lak tu, siotla waaa]
  • ni haa dak haq datang bilik,dhla kacau aku maen dota,pas2 leh lak berlagak si taqi nk install vista kt pc dia. haq2,ngan dunia ko je, huh!
  • syapik plak x abes2 update blog dia. bosan2 aku gi sakat2 dia, huhu

tu la rutin kehidupan malam aku lately. aku rase aku kne change blk la jadual

kehidupan aku ni.
doakan la aku dpt~ sekian

2 comments:

g tdo la carode :P

13 June 2008 at 10:10  

hahaha...lately je jd burung hantu,skrg dh ok dh... :)

13 June 2008 at 11:08  

Newer Post Older Post Home